Adatkezelési irányelvek és ÁSZF
Személyes
adatok kategóriái |
Adatkezelés
célja |
Adatkezelés
jogalapja |
Adatkezelés
időtartama |
érintett
neve (vezetéknév és keresztnév), címe (ország, irányítószám, város, utca, házszám),
elérhetőségei (telefonszám, e-mail cím) |
Webshop
vásárló, mint érintett beazonosítása. |
Az
érintettel kötött szerződés teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bek b) és az
Adatkezelő jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont]. |
Amennyiben
érintett a webshopban megrendelést ad le, úgy adatait legalább a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény6:22. § (1) bekezdés szerinti 5
éves elévülési időn belül őrizzük meg esetleges jogi igények kezelése
érdekében. |
érintett
neve (vezetéknév és keresztnév), címe (ország, irányítószám, város, utca,
házszám), elérhetőségei (telefonszám, e-mail cím), a megvásárolt termék és
valamennyi jellemzője pl. nyelv, tanfolyamtípus, ütemezés, szint stb. |
Webshopban
történő vásárlás teljesítése. |
A
szerződés teljesítéséhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek b)] |
Amennyiben
érintett a webshopban megrendelést ad le, úgy adatait legalább a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:22 (1) bekezdés szerinti 5 éves
elévülési időn belül őrizzük meg esetleges jogi igények kezelése érdekében. |
érintett
neve (vezeték és keresztnév), e-mail címe, rendelés száma, rendelés napja,
rendelés ideje, rendelés részletei (terméknév, termékkód, mennyiség, egységár
és teljes ár), szállítási mód és költség, szállítási cím |
Webshopban
történt megrendelés visszaigazolása. |
A
szerződés teljesítéséhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek b)] és jogi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk c) pontja)] okán, a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet 18. § alapján. |
A
megrendelés visszaigazolásától a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.
törvény6:22 (1) bekezdés szerinti 5 éves elévülési időn belül őrizzük meg
esetleges jogi igények kezelése érdekében. |
érintett
neve (vezetéknév és keresztnév), lakcíme (szállítási címe), telefonszáma,
számlázási neve, számlázási címe, email címe, rendelés azonosító |
Termék
kiszállítása. |
A
szerződés teljesítéséhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek b), az Adatkezelő
jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont] |
A termék
kiszállításától számított a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.
törvény6:22 (1) bekezdés szerinti 5 éves elévülési időn belül őrizzük meg
adatait esetleges jogi igények kezelése érdekében. |
érintett
neve, számlázási név, számlázási cím, adószám (amennyiben az adószám
jogi személy, adószámmal rendelkező természetes személy vagy egyéni
vállalkozó esetében értelmezhető) |
Webáruházi
vásárlásról történő számlakiállítás. |
Jogi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk c) pontja)], az általános forgalmi
adóról (Áfa) szóló 2007. évi CXXVII. törvény 169.§-a alapján. |
Vásárlástól
számított 8 év a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése
alapján. |
érintett
neve (vezeték és keresztnév), szerződéskötés időpontja, átvétel időpontja, érintett
címe, érintett termékek leírása, minden egyéb érintett által megadott adat |
Webáruházban
történt megrendeléstől való elállás vagy felmondás gyakorlása érdekében tett
nyilatkozat és ennek visszaigazolása. |
Jogi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk c) pontja)] okán, a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet 20. § alapján. |
Az
elállási vagy felmondási nyilatkozat megtételétől számított, a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény6:22 (1) bekezdés szerinti 5 éves
elévülési időn belül őrizzük meg esetleges jogi igények kezelése érdekében. |
érintetthez
kapcsolódó kosárba helyezett termék, kosár elhagyása, vagy a termékre való
kattintáshoz kapcsolódó érintetthez kapcsolható információk. |
Remarketing
tevékenység és statisztikai cél. |
Az
érintett hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bek a)]. |
Az
érintett hozzájárulásától számított 30 napig. |
érintett
neve (születési név), anyja neve, születési országa, születési ideje, címe
(tartózkodási irányítószám), legmagasabb iskolai végzettsége, a képzési díj
költségviselője |
A
megvásárolt képzéssel kapcsolatos (felnőtt)képzési szerződés megkötése,
statisztikai adatszolgáltatás jogszabály alapján, kapcsolattartás az
ügyféllel, a szerződésből eredő igényérvényesítés, szerződéses
kötelezettségeknek megfelelés biztosítása. |
A
szerződés teljesítéséhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bek c)] |
A
szerződés megszűnésétől számított 5 év |
Érintett
neve és e-mail címe |
Hírlevélnek
közvetlen üzletszerzési (direkt marketing) célú tevékenység folytatása
céljából történő megküldése |
Érintett
hozzájárulása |
Érintett
hozzájárulásának visszavonásáig |
A Szerződéssel
kapcsolatos jogviszonnyal összefüggésben kezelt adatok |
A
Szerződéssel összefüggésben jogi igény érvényesítése, jogi igényekkel
szembeni védekezés, esetleges hatósági és bírósági eljárásokban történő
védekezés, adatszolgáltatás, valamint a Szerződés mint jogviszony valamennyi
releváns körülményének az előzőek kapcsán történő igazolhatósága és
bizonyítása érdekében végzett folytatólagos adatmegőrzés. |
A Ling-Bau
Kft. azon jogos érdeke, hogy
igényérvényesítés vagy védekezés esetén megfelelő bizonyítékok birtokában
legyen (ideértve az Adatkezelő által vagy vele szemben érvényesíthető
munkajogi, adójogi igényeket is) |
Jogi
igényre vonatkozó elévülési idő végéig / Eljárás indítására nyitva álló
határidő végéig |
A kezelt
adatok teljességéről készített biztonsági mentések |
Biztonsági
mentések készítése a Webshop használatával kapcsolatos folyamatok megszakítás
nélküli működésének biztosítása érdekében |
Az
Adatkezelőnek a Webshop használatával kapcsolatos folyamatok megszakítás
nélküli működéséhez fűződő jogos érdeke |
A
biztonsági mentések elkészítésétől számított 1 hónapig |
Címzett
megnevezése |
Az
adatátadás/-továbbítás/hozzáférés indoka / címzett bevonásával érintett
tevékenysége |
Kiss Sándor Miskolc Park Utca 13 fsz 2 a. 3529 Magyarország ADÓSZÁM: 67389896-1-25 NYILVÁNTARTÁSI SZÁM:50160879 |
A cég a
személyes adatok tárolására szolgáló szervert biztosítja és üzemelteti a Ling-Bau
Szolgáltató Kft. megbízásából. |
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEK
A LAKOSSÁGI CSOPORTOS valamint EGYÉNI (privát) TANTERMI és ONLINE KÉPZÉSEKEN érvényes 2023.09.20-tól
Az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF) elválaszthatatlan részét képezi a , a továbbiakban „Képző” és a képzésben résztvevő, a továbbiakban „Résztvevő”, együtt a továbbiakban „Felek” között létrejött felnőttképzési szerződésnek. A Képző lakossági csoportos és egyéni TANTERMI ÉS ONLINE képzéseire a következő általános feltételek vonatkoznak:
A szerződés létrejöttének lehetséges formái:
Írásban megkötött felnőttképzési szerződés
A Képző és a résztvevő jelen vannak a szerződéskötéskor, a szerződést mindkét fél aláírja (papír alapú szerződés).
Élőszóban megkötött felnőttképzési szerződés
A Képző és a résztvevő jelen vannak a szerződéskötéskor, azonban a felek nem írnak alá papír alapú szerződést, hanem a Képző a szóban egyeztetett feltételeket tartalmazó e-mailt küld a résztvevőnek.
Telefonon megkötött felnőttképzési szerződés
A Képző és a résztvevő nincsenek jelen a szerződéskötéskor, és a felek nem írnak alá papír alapú szerződést, hanem a Képző a telefonon egyeztetett feltételeket tartalmazó e-mailt küld a résztvevőnek.
Online jelentkezési folyamat / Online vásárlási folyamat eredményeként megkötött felnőttképzési szerződés
A Képző és a résztvevő nincsenek jelen a szerződéskötéskor, és a felek nem írnak alá papír alapú szerződést, hanem a résztvevő a Képző által biztosított online jelentkezési felület vagy webshop segítségével jelentkezik egy meghatározott képzésre.
A képzések indítása
A Résztvevő képzésbe sorolása az általa kitöltött jelentkezési lap és önértékelés vagy korábbi képzésen elért eredmények alapján, vagy szintfelmérés alapján történik.
A meghirdetett csoportos képzések garantáltan elindulnak a meghirdetett időpontban, óraszámban és ütemezéssel, amennyiben az arra jelentkezők száma eléri a képzés kezdete előtti munkanapon a meghirdetett minimum létszámot.
Ha a csoportos képzés kezdete előtti munkanapon a képzésre beiratkozott résztvevők száma nem éri el a meghirdetett minimum létszámot, a képzés vagy későbbi időpontban vagy csökkentett óraszámban, az eredetileg meghirdetett kezdéssel (nap, óra, perc) indul el. A csökkentett óraszámot a Képző vagy kisebb heti óraszámmal, az eredetivel megegyező időtartamban; vagy az eredetileg meghirdetett ütemezést megtartva, az eredetihez képest rövidebb idő alatt biztosítja. A csökkentett óraszámról, illetve a képzés megváltozott paramétereiről a képzés kezdete előtt a Képző e-mailben tájékoztatást küld a résztvevőnek.
A csoportos képzések óraszámának kiszámítása amennyiben a jelentkezők száma eléri, vagy meghaladja a meghirdetett minimum létszám 50%-át: A jelentkezők száma és a képzés meghirdetett minimum létszámának hányadosával kell megszorozni a képzés meghirdetett óraszámát. Amennyiben az így számított óraszám nem egész szám, a tényleges óraszám a számított óraszám feletti első egész számmal egyezik meg.
Ha a fenti csökkentett óraszámhoz szükséges létszámot sem éri el a jelentkezők száma, a Képző alternatív képzési lehetőséget, vagy a képzés maximum 1 hónappal történő halasztását kínálja fel. Amennyiben sem az alternatív képzési lehetőség, sem a képzés halasztása nem felel meg a képzésre jelentkezőnek, visszakérheti a befizetett képzési díjat.
Az alternatív képzési lehetőséggel, vagy halasztással kapcsolatos egyeztetés történhet telefonon, vagy e-mailben. Az egyeztetést követően annak eredményéről a Képző e-mailben küld írásbeli megerősítést (módosított, új felnőttképzési szerződés). A módosított, új felnőttképzési szerződés elküldését követően 1 munkanapon belül ugyancsak e-mailben van lehetősége a résztvevőnek javítást kérni. Amennyiben erre 1 munkanapon belül nem kerül sor, a Képző által küldött módosított, új felnőttképzési szerződés tekintendő a felek közös akaratának.
A megfelelő létszám hiányában meghiúsult képzéssel kapcsolatban a résztvevő nem élhet semmilyen kártérítési, kötbérfizetési vagy kamat fizetési igénnyel.
Egyéni (privát) képzés esetén a szolgáltatást a Képző a szerződés létrejöttét követően a Résztvevővel egyeztetett időpontban kezdi meg.
A képzési díj tartalma
A képzési díj a következőket tartalmazza:
3.1. Előzetes szolgáltatások (átalány érték: 25%-a teljes képzési díjnak):
előzetesen megszerzett ismeretek felmérése
képzési szükségletek felmérése
képzési tanácsadás
képzés szervezés
3.2. A képzés tanóráin történő részvételi jogosultság, vizsgáztatási szolgáltatások a tanúsítvánnyal (átalány érték: 75%-a teljes képzési díjnak)
A képzési díj a tananyagot nem tartalmazza.
A képzések helyszíne
A Képző a tantermi képzéseket a szerződésben meghatározott helyszínen indítja. A képzési helyszín megváltoztatása képző és résztvevő(k) közös egyeztetése alapján bármikor lehetséges.
Amennyiben jogszabály tiltja meg a tantermi órák megtartását, a Képző online biztosítja a képzés megkezdésének / folytatásának lehetőségét.
Online képzés esetén a Képző a képzéseket az általa meghatározott virtuális osztályteremben tartja meg. A résztvevő az oktatója által küldött e-mailes meghívóban található linkre kattintva csatlakozhat a tanórához.
A tanórák hossza
Tantermi és online képzés esetén egy tanóra: 45 perc; 2, vagy 3 tanóra között nincs szünet; 4, vagy több tanóra / alkalom esetén 90 / 135 perc után szünetet tart(hat) a Képző.
Meghirdetett képzési létszám
Az adott képzéshez tartozó minimum és maximum létszámokat a honlap / webshop / képzési tájékoztató tartalmazza.
Oktatási napok - állami ünnepek
A tervezett oktatási napokat (ütemezés) a felnőttképzési szerződés tartalmazza. Az állami ünnepekre eső oktatási napokon tanítás nincs, a pótlás időpontját az oktató egyezteti a résztvevőkkel. A szerződésben rögzített képzési időpontoktól eltérés kizárólag a Képző és a képzettek közös megegyezésével lehetséges.
Szintfelmérés
A személyesen jelentkező résztvevők számára biztosított a szintfelmérés lehetősége ügyfélszolgálati időben. Az online jelentkező Résztvevő számára is biztosítja a Nyelviskola az online szintfelmérés lehetőségét a honlapon (www.belvarosinyelviskolamiskolc.hu) elérhető online szintfelmérővel, vagy amennyiben ezt kéri a nyelviskola.belvarosi@gmail.com címen.
Szintváltoztatás
Ha a csoportos képzésben résztvevő tudása lényegesen eltér a képzés szintjétől a képzés első foglalkozásán, és ez számára haszontalanná tenné a képzésben való részvételt, továbbá, ha ezzel a képzést vezető oktató is egyetért, a résztvevő kérheti másik csoportba helyezését, amennyiben erre a képző lehetőséget tud biztosítani. Az áthelyezés vagy egyéb megoldás mindig egyedi elbírálást igényel, mely ügyvezetői hatáskör.
A tananyag biztosítása
A Képző a képzéseken szükséges nyelvkönyveket, szótárakat és egyéb tananyagokat ügyfélszolgálati irodáiban árusítja pénztári órákban, illetve azok e-mail-ben is megrendelhetők. A képző tankönyveket nem másol, nem sokszorosít!
Szintek és tananyagok
A Képző honlapja / webshop termékleírása ad tájékoztatást az adott képzéshez kapcsolódó szintrendszerről és a szükséges tananyagokról.
Teljesítmény ellenőrzés, értékelés
A képzés időtartama alatt az oktató jelenléti ívet vezet és értékelést ad a résztvevő fejlődésével kapcsolatban. Online képzés esetén az (online) jelenléti ív létrejötte érdekében a Résztvevő beleegyezik, hogy képernyőkép mentéssel elkészülhessen az adott foglalkozás jelenléti íve. Az értékelés kiterjed az órai jelenlétre, aktivitásra, nyelvi készségekre és szintre..
Záróvizsga
A résztvevő teljesítményének ellenőrzése és értékelése a tanfolyam végén szóbeli és/vagy írásbeli záróvizsgával történhet.
Tanúsítvány
A tanúsítvány kiállításának feltétele a sikeres záróvizsga. Amennyiben a résztvevőnek nem sikeres a záróvizsgája tanúsítvány nem állítható ki. A tanúsítványt a Résztvevő kérésére a Képző állítja ki a képzés befejezését követően legkésőbb 8 napon belül. A Résztvevő a tanúsítványt a képzés helyének megfelelő ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben veheti át személyesen. Online képzés esetén az átvétel helye az ügyfélszolgálat.
A egyéni (privát) képzés egy bérletrendszerű szolgáltatás, amelynek felhasználási feltételei a következők:
A Résztvevő a bérletben meghatározott számú tanórán vehet részt előzetesen egyeztetett ütemezés szerint. Az időpont egyeztetés az ügyfélszolgálat bevonásával történik. Online képzés esetén a Résztvevőnek az előre egyeztetett időpontban kell csatlakoznia az online órához.
Egyéni képzés esetén a képzésben résztvevő(k) száma általában 1-4 fő.
A résztvevő köteles megadni a képzéssel kapcsolatos egyéni igényeit a regisztrációs folyamat során, amelyet a Képző figyelembe vesz az egyéni képzési terv kidolgozásakor. Olyan egyedi kérést, amely nincs összhangban a Képzési Tájékoztatóval / webshop termékleírással, a Képző nem tud teljesíteni és a szerződés ilyen esetben nem jön létre.
A tanórák 45 percesek.
A Résztvevő által a jelentkezéskor megadott ütemezési igény alapján a Képző generálja a képzés ütemezését. A szerződött időpontok (ütemezés) a Résztvevő kérésére változhatnak. A változtatással kapcsolatos kérést a Résztvevő a Képző képzés helyszíne szerinti ügyfélszolgálatán nyitvatartási időben személyesen, vagy online ügyfélszolgálatán (nyelviskola.belvarosi@gmail.hu) kezdeményezheti az adott képzési alkalmat megelőző nap 08:00 óráig. A későbbi lemondás, illetve óralemondás nélküli hiányzás esetén a Képző a bérlet felhasználható óraszámát nem időben lemondott órák számával csökkenti, az előzetesen ütemezett képzési alkalmat hiányzásként kezeli. Határidőben történő óralemondás esetén az ügyfélszolgálattal a következő képzési alkalommal lehet új időpontot egyeztetni, ha pedig a bérlet utolsó alkalma került lemondásra, lehetőség van telefonos egyeztetésre is. Online képzés esetén a nyelviskola.belvarosi@gmail.hu címen lehet új időpontot egyeztetni. Óralemondást a Képző nem fogad el telefonon és egyéb üzenet formájában. Résztvevői kérésre történő átütemezésre maximum a bérlet érvényességi idején belül van mód. Óralemondásra a megrendelt óraszám 10 százalékáig van lehetőség, az efelett Résztvevő részéről lemondott órák megtartott órának minősülnek.
Amennyiben bármilyen előre nem látható okból akadály merül fel a Képző szolgáltatásával kapcsolatban, a Képző köteles haladéktalanul értesíteni a Résztvevőt az akadályoztatásról.
Bérletek érvényessége: 4-20 órás 45 nap, 30 órás: 120 nap, 60 órás: 240 nap a szolgáltatás megkezdésének napjától.
A lejárat napjáig fel nem használt órák elvesznek, a bérlet lejártát a Képző csak kivételesen méltányolandó körülmények fennállása esetén hosszabbítja meg.
A bérlet névre szól, nem átruházható.
Felelősség kizárása technikai akadályok miatt az online képzések esetén: A Képző teljes mértékben kizárja a felelősségét a Résztvevő internetes kapcsolatának rossz minőségéből, hiányából, a Résztvevő informatikai eszközének meghibásodásából, helytelen beállításából, a Résztvevő eszközén telepített szoftverek nem megfelelőségéből adódó technikai akadályokkal kapcsolatban. Amennyiben a Tanár informatikai eszköze, internetes kapcsolata nem megfelelő a képzési alkalom megtartására, a képzési alkalmat megismétli a Képző.
Amennyiben a Résztvevő nem elégedett tanárával, kérheti a Képzőt, hogy számára másik oktatót biztosítson. A kérést személyesen az ügyfélszolgálaton, vagy e-mailben lehet közölni (nyelviskola.belvarosi@gmail.hu).
Kedvezmények
Általánosságban egy képzésre csak egy kedvezmény vehető igénybe. Az elérhető kedvezményeket a Képző a Képzési Tájékoztatóban, illetve a honlapon / webshopban teszi közzé.
Hiányzások
A Képző a hiányzások miatt ingyenes pótórát nem biztosít, a web shopban vagy ügyfélszolgálaton vásárolható egyéni óra keretében biztosított a pótlás.
Tájékoztatás adatkezelésről
Résztvevő tudomásul veszi, hogy a képzésben való részvételhez az adatkezelés kötelező. A jelen jelentkezési lap kitöltése alapján létrejövő szerződésben meghatározott adatait, továbbá a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény 21. § (1) bekezdésében meghatározott egyéb adatait Képző Intézmény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szerint kezelheti. Az adatok statisztikai célra felhasználhatók és statisztikai célú felhasználásra személyazonosításra alkalmatlan módon átadhatók. Az adatokat államháztartási vagy európai uniós források igénybevételének és felhasználásának ellenőrzése céljából az e támogatásokat ellenőrző szervek számára továbbítani kell. Ezen túlmenően Képző Intézmény Résztvevő személyes adataihoz kizárólag a képzés megvalósításának ellenőrzésére feljogosított szervek számára nyújt hozzáférést. Résztvevő adatait a Képző Intézmény az Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltak szerint tartja nyilván és kezeli. Résztvevő jelen szerződés aláírásával kijelenti, hogy Képző Intézmény megfelelő tájékoztatást nyújtott a személyes adatai kezelésének céljáról, módjáról, tárolásáról, megőrzéséről, valamint a személyes adataival kapcsolatos jogairól.
Jelentkezés a következő képzésre
A résztvevő a következő képzésre a web shopban online, vagy a Képző ügyfélszolgálatán személyesen jelentkezhet, a képzés díjának befizetésével.
A szerződés felbontása a Képző részéről
A felnőttképzési szerződést a Képző azonnali hatállyal felmondhatja, ha
a képzésben részt vevő személy a képzés folytatására egészségileg alkalmatlanná vált,
a képzésben részt vevő személy fizetési hátralékát a Képző felszólítása ellenére sem teljesíti
ha a résztvevő magatartásával jelentős mértékben veszélyezteti a képzés sikeres megtartását,
ha a résztvevő a képzés idején és helyén a BTK-ba ütköző cselekményt követ el.
A Képző b), c), d) indokok alapján történő szerződésbontása esetén követelheti kárának megtérítését.
A résztvevő felmondási joga
A résztvevőnek joga van a felnőttképzés szerződést felmondani. A szerződés felbontásakor a szerződő felek elszámolnak egymással a szerződés és a törvény (illetve kapcsolódó rendeletei) figyelembe vételével. A szerződésbontást a résztvevő e-mailben nyelviskola.belvarosi@gmail.com vagy az ügyfélszolgálaton személyesen kezdeményezheti.
Megkezdett képzés esetén a tanfolyami díj nem jár vissza..
22.1. A jelentkezést követően (felnőttképzési szerződés létrejöttének időpontja) a képzés megkezdéséig történő felmondás esetén a képzési díjból a képzés megkezdését megelőző előzetes szolgáltatások átalány értéke kerül levonásra.
22.2. A csoportos képzés megkezdését követően történő felmondás esetén a képzési díj nem jár vissza.
A felmondás speciális esetei:
Ha a résztvevő az első képzési alkalommal végig jelen volt és elégedetlen oktatója munkájával és ezt jelzi a képzés második foglalkozása előtt az ügyfélszolgálatnak, a teljes befizetett képzési díjat visszakérheti. A második foglalkozás megkezdése után nincs mód ilyen okból teljes képzési díj visszatérítési kérelem benyújtására.
A teljes képzési díjat visszatéríti a Képző, amennyiben a felmondás oka az, hogy a Képző a tervezett kezdést követően 30 napon belül nem tudott képzést indítani a Résztvevő által a jelentkezéskor megjelölt, vagy később egyeztetett ütemezés szerint.
Díjak visszafizetése
A Képző hibájából meghiúsult képzés esetén a Képző a teljes képzési díjat átutalással fizeti vissza a résztvevő által megadott bankszámlaszámra 8 munkanapon belül.
Számla vevő módosítása
Nincs lehetőség a számla vevőjének megváltoztatására és új számla kiállítására.
Panaszok kezelése
A képzésben résztvevő a képzéssel kapcsolatos panaszával az ügyfélszolgálathoz fordulhat személyesen, vagy e-mailben nyelviskola.belvarosi@gmail.com. Amennyiben nem nyer kielégítő megoldást panasza 5 munkanapon belül, a Képző ügyvezetőjéhez fordulhat panaszával. Amennyiben a Képző a résztvevő panaszát a résztvevő számára nem kielégítő módon orvosolja, résztvevő a Képző felügyeleti szervéhez, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez fordulhat.
Tűzvédelmi és egészségügyi előírások
A képzésben résztvevő a szerződés létrejöttével elismeri, hogy megismerte a képzés helyszínére érvényes tűzvédelmi és egészségügyi szabályokat.
COVID19 intézkedések: A Képző minden olyan előírást betart és betartat, amelyet a szolgáltatással kapcsolatos kormányrendelet, vagy más hatósági szervek írnak elő. A Képző ezen felül a munkavállalói, oktatói és a résztvevők biztonsága érdekében az ésszerűség határain belül további, a rendeletekben előírtnál is szigorúbb védőintézkedéseket is előírhat, illetve fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy ezen intézkedéseket az érintettek előzetes tájékoztatása mellett időszakosan felülvizsgálja, megváltoztassa, továbbá újabb intézkedéseket tegyen. A Képző által előírt védőintézkedések résztvevő általi be nem tartása miatt a Képzőnek jogában áll a szerződés azonnali hatályú felbontása a részvételi díj részleges, vagy teljes visszafizetésének kötelezettsége nélkül.
Karsza Péterné Szalánczi Beáta
ügyvezető